blog di taja oleh:

klik gambar

PERCUTIAN KE PULAU PANGKOR HARI KE 2

Pagi hari ke di Pulau Pangkor ini kami mulakan dgn mandi manda di kolam renang di Resort tempat kami menginap.

Kemudian, selepas itu saya dan 2 orang anak telah meronda pulau pangkor dengan melawat ke lokasi-lokasi menarik di sini.

klik lagi di bawah...

Lokasi-lokasi menari telah sy rakamkan dengan kamera dan juga drone dari udara dalam bentuk gambar dan video.

Meronda pulau pangkor memberikan ruang buat saya menelusuri serata pulau peranginan yang paling popular di Perak ini.

Resort tempat kami menginap di Pasir Bogak, 5 minit perjalanan dari Jeti Pangkor.

Daripada lokasi-lokasi peranginan sampaikan ke tempat-tempat bersejarah juga saya bawakannya.

Selaps selesai meronda pulau pangkor, saya balik ke hotel dan berehat seketika. Kemudian, kami keluar pada sebelah petang untuk mandi manda di pantai pula.

Manakala, di sebelah malam kami makan Chow Kuew Tiow paling sedap di Pulau Pangkor ini.

Andai kata anda datang sini memang kena makan Chow Kuew Tiow Ketam beb!!

RM10 jer...

Dah la kuew tiow dia sedap... kena pulak dengan ketam...

Melelehhh...

Kami sekeluarga 3 dewasa dan 7 kanak-kanak makan 14 pinggan malam tu.....